• Często zadawane pytania

Jaki jest czas oczekiwania na realizację mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego towaru na magazynie. Wynosi on maksymalnie 14 dni roboczych, lecz często jest on krótszy. O każdym etapie realizacji zamówienia nasi Klienci są informowani drogą mailową. Od momentu nadania paczce statusu „WYSŁANE” w 99 % przypadków zamówienie dociera do Klienta następnego dnia.


Jakie są formy płatności?

Naszym Klientom udostępniamy kilka metod płatności, tak, aby każdy mógł wybrać odpowiedni dla siebie. Oto one:
- Wpłata na konto bankowe – jest to tradycyjny przelew. Czas realizacji zamówienia liczony jest
od momentu zaksięgowania środków na koncie Elbize, bądź od wysłania na adres
kontakt@elbize.pl potwierdzenia wykonania przelewu. W tytule należy podać numer zamówienia.
- Płatność przy odbiorze – płatność za pobraniem. Klient płaci za paczkę w momencie
odbierania jej od kuriera.
- PayPal / Karta kredytowa – płatność za pośrednictwem platformy PayPal, bez udostępniania
swoich danych finansowych. Metoda ta posiada szybkie płatności.
- iMoje (ING)/Twisto/Przelewy24- Szybkie płatności OnLine umożliwiają wykonanie szybkiego
przelewu z wybranego banku. Przelew jest księgowany online, dzięki temu już w kilka minut nasz
sklep zaksięguje wpłatę, zamówienie będzie opłacone i zostanie przekazane do realizacji.


Ile kosztuje wysyłka?

Koszt wysyłki zależy od wybranej metody płatności. Przy płatności za pobraniem jest to 14 zł, przy pozostałych sposobach płatności – 10 zł. Wyjątek stanowią zamówienia powyżej 199 zł – wówczas wysyłka jest DARMOWA.


Czy mogę modyfikować lub anulować swoje zamówienie?

Tak, taka możliwość istnieje do momentu nadania paczce statusu WYSŁANE, o czym Klient jest informowany drogą mailową. Prosimy wówczas o kontakt mailowy kontakt@elbize.pl lub telefonicznie pod 537 972 815.


Kod rabatowy nie działa. Co robić?

Najprawdopodobniej przyczyną niedziałającego kodu rabatowego jest błąd podczas wpisywania. Należy upewnić się, że kod wpisany jest poprawnie. W tym celu najlepiej go skopiować. Jeśli nadal kod nie działa, prosimy o kontakt na kontakt@elbize.pl lub telefonicznie pod 537 972 815


Jak wybrać rozmiar?

Jeżeli nie są Państwo pewni rozmiaru, należy wejść w zakładkę Tabela Rozmiarów, która jest widoczna przy każdym produkcie. Tam znajduje się informacja o wymiarach konkretnego rozmiaru. Natomiast jeśli przy produkcie w sekcji rozmiar jest informacja ONE SIZE, oznacza to, że produkt jest dostępny w rozmiarze uniwersalnym, a jego wymiary podane są pod opisem produktu.


Otrzymałam / -em niewłaściwy rozmiar, produkt nie spełnia moich oczekiwań. Co zrobić?

Klientom sklepu online Elbize.pl przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Klient ponosi odpowiedzialność tylko za uszkodzenia produktu podczas przymierzania, które obniżają jego wartość. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, z metką, nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony, lub nie może być przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). Do przesyłki zwrotnej
należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z paragonem/fakturą zakupu – formularz zostaje wysłany do Klienta drogą mailową podczas składania zamówienia.


Na jaki adres mogę odesłać zamówiony towar?

Adres zwrotów to: Krotwind Sp. z o. o. Aleja Krakowska 165 box A9, 05-552 Łazy


Ile trwa zwrot należności za zwrócone zamówienie?

Od momentu otrzymania paczki zwrotnej, Elbize ma 14 dni na zwrot środków na konto Klienta. 


Mam pytanie odnośnie konkretnego produktu. Jak mogę się skontaktować z Elbize?

Po wybraniu produktu obok zdjęcia widnieje przycisk „ZADAJ PYTANIE”. Prosimy o przesłanie poprzez taki formularz swojego zapytania oraz pozostawienie do siebie adresu mailowego, żebyśmy mogli udzielić odpowiedzi.

W jakich godzinach mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16 pod numerem  537 972 815


Dlaczego warto założyć konto na elbize.pl i wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera?

Największą zaletą dla odbiorców newslettera jest otrzymywanie specjalnych ofert, promocji oraz kodów rabatowych. Posiadanie konta na www.elbize.pl wiąże się z ciągłym dostepem do statusu zamówienia, dokonaniu ewentualnych zmian lub uwag oraz śledzenia trasy przesyłki.